معرفی هیوندای i10 N Line 2020

تنها چند روز پس از معرفی رسمی جدیدترین نسل هیوندای i10، این خودروساز کره‌ای از نسخه‌ی اسپورت i10 N Line در نمایشگاه فرانکفورت 2019 رونمایی کرد. شاید این خودرو از نوع کاملاً اسپورت و پرچم‌دار N نباشد اما قطعاً توجهات را به خود جلب می‌کند.

با معرفی مدل i10 N Line هم‌اکنون 4 مدل در سبد محصولات هیوندای با پسوند N Line وجود دارد. سه خودروی دیگر معرفی شده با این تریم عبارت‌اند از i30 هاچبک، i30 فست بک و توسان شاسی‌بلند؛ اما 10 N Line هم از فلسفه‌ی طراحی مشابهی پیروی کرده و دارای کابین و ظاهری اسپورت تر و پیشرانه‌ای انحصاری است.

خب بیایید با پیشرانه‌ها آغاز کنیم. هیوندای i10 N Line را می‌توان با پیشرانه‌ی انحصاری 3 سیلندر 1 لیتری توربوی T-GDi سفارش داد. این نیروگاه کوچک قدرت 98 اسب بخاری و گشتاور 171 نیوتون متری داشته و با یک گیربکس 5 سرعته دستی همکاری می‌کند. مشتریان اگر خواهان مدلی کم‌رمق‌تر باشند می‌توانند نیروگاه 4 سیلندر 1.2 لیتری با خروجی 82 اسبی و گشتاور 118 نیوتون متری را انتخاب کنند. این پیشرانه با گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک جفت می شود.

اما تفاوت‌های ظاهری زیادی بین i10 N Line و نمونه‌های استاندارد وجود دارد. برای مثال در بخش جلوی این خودرو دیلایت های جدیدی وجود دارد. همچنین جلوپنجره‌ی خودرو دارای عناصر قرمزرنگ است تا بر ماهیت اسپورت i10 N Line تأکید شده باشد. از دیگر موارد می‌توان به جزئیات قرمز زیر سپر و اطراف مه شکن‌ها اشاره کرد.

هیوندای همچنین رینگ‌های 16 اینچی جدید، نشان قرمز i10، رکاب جانبی و دیفیوزر عقب را برای این خودرو تدارک دیده است. 6 رنگ بدنه در دسترس خریداران است که همگی با رنگ متمایز سقف همراه می‌شوند. داخل کابین نیز مواردی همچون فرمان و اهرم تعویض دنده N، پدال‌های فلزی و دوخت قرمزرنگ وجود دارند.

همچنین ببینید

بررسی تخصصی هیوندای توسان N Line جدید

توسان N Line دومین خودروی هیوندای پس از i30 است که دارای چنین پکیجی می‌باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای