طراحی‌های متنوع هیوندای در محصولات آینده

هیوندای دیگر نمی‌خواهد محصولاتی با طراحی مشابه تولید کند و بنابراین به دنبال استراتژی طراحی جدیدی است که باعث می‌شود هر خودرو ظاهر منحصربه‌فرد خود را داشته باشد.  مدیران طراحی این برند کره‌ای در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته‌اند که هیوندای در ابتدا به منظور ایجاد هویت خاص خود اقدام به تولید محصولاتی با ظاهر مشابه کرده بود. با تثبیت این موقعیت هیوندای هم‌اکنون می‌تواند محصولات خود را جذاب‌تر و احساسی‌تر بکند تا مشتریان بیشتر جذب خودروهای شرکت شوند.

این خودروساز کره‌ای در ماه‌های اخیر دو کانسپت برجسته را به منظور پیش‌نمایش محصولات آینده خود معرفی کرده است. اولین خودروی مفهومی HDC-1 له فیل روگ نام دارد که یک سدان کانسپت بوده در نمایشگاه ژنو معرفی شده است. چند ماه بعد نیز شاسی‌بلند مفهومی HDC-2 گرند مستر معرفی شد که تقریباً نقطه مشترکی با کانسپت اولی نداشت. فلسفه طراحی جدید هیوندای در محصولات آینده این شرکت بکار خواهد رفت و باعث ایجاد شکل‌های جوان پسندانه و بسیار متفاوت خواهد شد.

بنا به گفته مدیر طراحی هیوندای هر خودرو دارای استایلی جذاب برای مشتریان خواهد بود. برای مثال سوناتا و الانترا ظاهر بسیار مشابهی دارند اما خریداران سوناتا معمولاً سن بیشتری در مقایسه با خریداران الانترا دارند.  باید منتظر ماند و دید که استراتژی طراحی جدید هیوندای در آینده با استقبال خریداران مواجه خواهد شد یا خیر.

همچنین ببینید

طراحی نسل آینده هیوندای توسان

سانگ یوپ لی معاون مرکز طراحی هیوندای از جمله افرادی است که به تولید محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای