زبان طراحی متنوع و هیجان‌انگیز برای هیوندای!

تاکنون دقت کرده‌اید که خودروهای اکثر کمپانی‌ها صرف‌نظر از ابعاد یا جایگاه در سبد محصولات چقدر شبیه یکدیگر هستند؟ لوک دانکر ولک، مدیر طراحی هیوندای می‌گوید این موضوع دیگر در مورد هیوندای صدق نخواهد کرد. این مدیر ارشد در مصاحبه با موتورینگ گفته که خواهان طراحی‌های متفاوت‌تر و برجسته‌تر برای محصولات جدید هیوندای است.

مدیر طراحی هیوندای به این نکته اشاره می‌کند که بازار داخلی این شرکت یعنی کره جنوبی شاهد خودروهای زیادی با طراحی بسیار شبیه هم بوده و البته ظاهر جذابی هم ندارند.

دانکر ولک که قبلاً مدیر طراحی بنتلی بوده می‌گوید محصولات جنسیس شاید زبان طراحی محدودشده‌تری دارند. این یک حرکت مناسب برای برندی لوکس و تازه می‌باشد. هیوندای و جنسیس تنها خودروسازانی نیستند که درباره ایجاد تفاوت بیشتر در محصولات جدید خود سخن می‌گویند. در ژانویه نیز شنیدیم BMW هم‌ چنین برنامه‌ای را مدنظر داشته و مدیر طراحی این شرکت آقای آدریان ون هوی دونک به اتوموتیونیوز گفته بود:

همچنین ببینید

بررسی تخصصی هیوندای توسان N Line جدید

توسان N Line دومین خودروی هیوندای پس از i30 است که دارای چنین پکیجی می‌باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای