کنا، جدیدترین و کوچکترین شاسیبلندی است که توسط هیوندای عرضه میشود و تنها چند ماه از تولید آن میگذرد. خریداران با آغاز ماه مارس خواهند توانست کنا را با بهای قابلاحترام 19500 دلاری برای مدل پایه SE که دیفرانسیل جلو است خریداری نمایند. البته به این مبلغ باید 885 دلار دیگر را نیز از بابت هزینههای تحویل افزود. گرانترین مدل کنا 2018 نیز حدود 30 هزار دلار قیمت دارد.
مدل پایه SE دیفرانسیل جلو بهصورت استاندارد از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 147 اسب بخاری استفاده کرده و متأسفانه هیوندای گیربکس دستی را در نظر نگرفته بنابراین این مدل از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک استفاده میکند. بهای مدل SE چهار چرخ محرک نیز از 20800 دلار آغاز میشود اما دارای همان تجهیزات نسخه دیفرانسیل جلو است.
مدل بعدی SEL نام دارد که در نسخه دیفرانسیل جلو قیمت 21150 دلاری و در نسخه چهار چرخ محرک بهای 22450 دلاری را نشان میدهد. همین مدل که دارای رنگ سقف متفاوت باشد در نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به ترتیب 21300 و 22600 دلار قیمت میخورد. مدل SEL صرفنظر از آپشن های موردنظر دارای همان پیشرانه 2 لیتری نسخه پایه است.
اما با معرفی کنا لیمیتد اوضاع جالب میشود. این مدل بجای پیشرانه قبلی از نسخه قویتر 1.6 لیتری توربوی بنزینی با خروجی 175 اسب بخار قدرت و 264 نیوتون متر گشتاور سود میبرد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل شده است. کنا لیمیتد دیفرانسیل جلو بهای 24700 دلاری داشته درحالیکه برای مدل چهار چرخ محرک باید حداقل 26 هزار دلار بپردازید.
نهایتاً به تیپ فول یعنی اولتیمیت میرسیم که همان پیشرانه و گیربکس مدل لیمیتد را داشته اما دارای تمامی تجهیزات بوده و بهای پایه 27400 دلاری برای نسخه دیفرانسیل جلو و 28700 برای مدل چهار چرخ محرک دارد. اگر هزینه تحویل 885 دلاری را نیز در نظر بگیریم، گرانترین نسخه هیوندای کنا 2018 بدون اضافه شدن هرگونه آپشنی بهای آغازین 29595 دلاری دارد.