نسل جدید هیوندای سانتافه 2019

1
(1)

سانتافه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات هیوندای برای مدل 2019 دچار تغییرات فراوانی مخصوصاً در نمای جلو و عقب خواهد شد که آن را از نسل فعلی کاملاً متمایز می‌سازد.

42 نسل جدید هیوندای سانتافه 2019

تصاویر جاسوسی این بار با استتار کمتر، نمایی بهتر از جلوپنجره و چراغ‌ها را به ما می‌دهند. جلوپنجره به سبک نسل جدید سوناتا درآمده است. چراغ‌های LED بسیار باریک نیز در بالا و یک جفت چراغ عادی در زیر آن‌ها به‌صورت مجزا قرار گرفته که همان الگویی است که در هیوندای کُنا و کانسپت سانتاکروز دیده‌ایم.
به عبارت دیگر سانتافه بیشتر به برادر کوچکترش کُنا شباهت یافته تا خودرویی مثل کیا سورنتو و یا رقیبی چون نیسان ایکس تریل و این موضوع حاکی از آن است که هیوندای به دنبال تصویری اسپرت‌تر و جوانانه از سانتافه است تا یک خودروی محافظه‌کار و موقر!

43 نسل جدید هیوندای سانتافه 2019

گزارش‌های قبلی نشان از این دارد که سانتافه جدید نیز در دو نسخه 5 نفره و هفت نفره تولید خواهد شد. تمامی نسخه‌ها نیز در مدل پایه به‌صورت دیفرانسیل جلو و با امکان سفارش انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا AWD ارائه می‌شوند.
در مورد نیروگاه این خودرو نیز علاوه بر موتورهای دیزلی و بنزینی ارتقا یافته احتمال ارائه یک نسخه پلاگین هیبریدی هم برای آن بالاست. در نسخه پلاگین علاوه بر بهبود مشخصات فنی، شاهد کاهش چشمگیر مصرف سوخت نیز خواهیم بود که پاشنه آشیل خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

رونمایی از هیوندای آوانته 2017

1 (1) آقای دیو زوچوفسکی، مدیرعامل هیوندای موتور در آمریکا،اعلام کرد که برنامه‌ای برای معارفه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما