نسخه اسپورت هیوندای کنا N در راه است؟!

0
(0)

بخش پرفورمنس هیوندای N به شدت در حال کار برای گسترش سبد محصولات خود بوده و شاید جدیدترین عضو این خانواده کنا N باشد و عنوان اولین کراس اوور اسپورت تاریخ هیوندای را نیز به خود اختصاص دهد. در واقع پروتوتایپ چنین خودرویی علیرغم اینکه چراغ سبز تولید را دریافت نکرده قبلاً در حال توسعه بوده است. اطلاعات مربوط به این موضوع در مصاحبه اخیر آلبرت بیرمن با اتو اکسپرس به بیرون درز پیدا کرده است. همان‌گونه که می‌دانید بیرمن مدیر بخش N هیوندای می‌باشد. او تأیید کرده مهندسان شرکت قبلاً روی نسخه پیش‌تولیدی این خودرو کار کرده‌اند.

1645 1024x576 نسخه اسپورت هیوندای کنا N در راه است؟!

بیرمن اشاره‌های زیادی به قوای محرکه کنا N داشته و ظاهراً که قلب آهنین این کراس اوور با i30 N مشترک خواهد بود. زیر کاپوت این هاچبک اسپورت کره ای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 275 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتون متر قرار دارد. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی متصل است اما به زودی گیربکس دوکلاچه اتوماتیک نیز عرضه خواهد شد.

1646 1024x576 نسخه اسپورت هیوندای کنا N در راه است؟!

اگر کنا N چراغ سبز تولید دریافت کند احتمالاً قدرت کمتری در حدود 250 اسب بخار خواهد داشت. بدین ترتیب کنای اسپورت قدرت بسیار بیشتری نسبت به پیشرانه 175 اسب بخاری استاندارد کنونی خواهد داشت. هیوندای N پیش از تصمیم نهایی برای آینده کنا دومین و سومین محصول خود یعنی ولوستر N و i30 N فست بک را عرضه خواهد کرد. این کوپه اسپورت تنها در بازارهای آمریکایی و کره جنوبی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما