فولکسواگن R Line، فورد ST Line، کیا GT Line، سئات FR Line و اشکودا Sportline! اینها تنها برخی مثالها از محصولاتی هستند که ما را به یاد پرفورمنس محصولاتی با پیشرانههای استاندارد میاندازند.
هیوندای هم با معرفی مدل i30 N Line در ماه جولای امیدوار به کسب موفقیت بیشتر در بازار بوده و هماکنون دیگر عضو این خانواده با نام i30 فست بک N Line را معرفی کرده است.
اساساً مدلهای N Line یک پکیج ظاهری برای مدلهای استاندارد است که باعث میشود دوستانتان فکر کنند با یک خودروی تا بن دندان مسلح طرف هستند. نسخهی i30 فست بک N Line دارای ظاهر اسپورت مدل تمام پرفورمنس N بوده و البته از پیشرانهی 1.4 لیتری توربوی نسخهی استاندارد استفاده میکند.
شما همان خوبیهای مدل پرفورمنس همچون دیسکهای ترمز بزرگتر و رینگهای 18 اینچی آلیاژی احاطه شده با لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت 4 را در این خودرو مشاهده خواهید کرد. مهندسان هیوندای همچنین تنظیمات شاسی و سیستم تعلیق را برای چابکی بیشتر بازنگری کردهاند.
اما در نهایت باید گفت دلیل اصلی جذابیت i30 فست بک N Line ریزهکاریهای بصری و ظاهری آن است که شامل مواردی همچون چراغهای جلوی تیره، الگوی متفاوت جلوپنجره و رفلکتورهای قرمز در سپر عقب میباشد. هیوندای همچنین از مه شکنهای جدید و دیفیوزر عقب خاص این مدل سود برده است. در داخل کابین هم برخی شاخصهها همچون صندلیهای اسپورت و اهرم تعویض دنده برند N به چشم میخورد.
به منظور هرچه متمایزتر شدن نسخههای N Line، هیوندای هر دو مدل i30 و i30 فست بک استاندارد را با پیشرانه کوچکتر 3 سیلندر 1 لیتری توربو عرضه خواهد کرد. این خودروها دارای رینگهای 17 اینچی کوچکتر خواهند بود. هیوندای i30 فست بک N Line تا پیش از پایان سال جاری وارد بازار اروپا خواهد شد.