همانقدر که به زمان عرضه سدان کامپکت جنسیس G70 نزدیک میشویم اطلاعات بیشتری از این رقیب بامو سری 3 منتشر میشود. سدان اسپورت و لوکس جنسیس G70 2019 که مدتهای زیادی است منتظرش هستیم با ارائه پرفورمنس متمرکز روی راننده، اشرافیت بالا و همچنین استایل جذاب و جوانپسند سنگ محک کلاس خود خواهد بود.
جنسیس میگوید این خودرو در کلاس خود یکی از محکمترین ساختارهای بدنه را داشته و در معماری آن از آلومینیوم، فولاد با گرید بالا و چسبهایی که در صنایع هوایی بکار میرود سود برده شده است. جنسیس G70 جدید همچنین پایینترین ارتفاع و پهنای کلی در کلاس خود را داشته و به همین دلیل پرفورمنس دینامیکی استثنایی را ارائه میکند. خب صحبت از آئرودینامیک شد و باید گفت این سدان لوکس کرهای ضریب درگ 0.28 را دارد.
مدلهای پایه این سدان از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو که قدرت 252 اسبی و گشتاور 352 نیوتون متری دارد استفاده خواهند کرد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل میشود اما رانندگان مشتاق میتوانند گیربکس 6 سرعته دستی را نیز بهصورت سفارشی انتخاب کنند.
مدلهای دستی G70 دارای پکیج پرفورمنسی خواهند بود که بجای قدرت 252 اسبی باعث استخراج 255 اسب بخار از پیشرانه میشود. این نسخهها همچنین از سیستم اگزوز اسپورت، ترمزهای کارای برمبو و کمی کاهش وزن سود خواهند برد. اما نسخه پرچمدار جنسیس G70 دارای پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربوی 365 اسب بخاری خواهند بود و تنها با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه خواهند شد. این سیستم با دیفرانسیل لغزش محدود استاندارد و لانچ کنترل ترکیب شده و باعث میشود شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعتی 4.5 ثانیهای ایجاد شود.
هر دو پیشرانهی ارائه شده بهصورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک نیز همراه میشوند. جنسیس گفته ترکیب دیفرانسیل لغزش محدود عقب با سیستم چهار چرخ محرک در این کلاس برای اولین بار است که ارائه میشود و باعث هندلینگ تیزتر در مقایسه با رقبای اصلی خواهد شد.