طراحی نسل آینده هیوندای توسان

0
(0)

سانگ یوپ لی معاون مرکز طراحی هیوندای از جمله افرادی است که به تولید محصولات متمایز این خودروساز کره‌ای از جمله سوناتا و Venue جدید کمک شایانی کرده و او فکر می‌کند ظاهر نسل بعدی توسان حتی می‌تواند خبرسازتر هم باشد. متأسفانه لی هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی آنچه که باعث متمایز شدن توسان جدید خواهد شد ارائه نکرده است. البته او خاطرنشان ساخته هریک از محصولات هیوندای ظاهر متمایزی خواهند داشت. با توجه به طراحی متفاوت نسل جدید سوناتا و کراس اوور Venue لی نیازی به نگه داشتن ارتباطی نزدیک بین محصولات آتی این برند نمی‌بیند.

2621 1024x673 طراحی نسل آینده هیوندای توسان

هنوز زمان معرفی نسل جدید توسان مشخص نیست. حتی تصاویر جاسوسی زیادی هم از این خودرو هم منتشر نشده‌اند و به همین خاطر می‌توان گفت هنوز زمان نسبتاً زیادی تا پدیدار شدن آن باقی مانده است. هیوندای اخیراً اقدام به فیس لیفت توسان کرده و تغییرات آن به بخش کابین و ایمنی محدود بوده است.

2622 1024x666 طراحی نسل آینده هیوندای توسان

لی از سال 2016 تاکنون در هیوندای مشغول به کار است. او قبلاً در بخش طراحی ظاهری و پیشرفته‌ی بنتلی کار کرده است. از سوابق کاری او می‌توان به حضور در جنرال موتورز و کار روی کانسپت کامارو که در فیلم ترانسفورمرز هم دیده شد اشاره کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما