هیوندای ولوستر N،حتی گران‌تر از گلف GTI

0
(0)

هیوندای نسخهٔ اسپرت ولوستر N را در ماه ژانویه در نمایشگاه دیترویت 2018 رونمایی کرده و حالا قیمت آن‌را اعلام کرده است. طبق اعلام هیوندای، قیمت پایهٔ ولوستر N از 26,900 دلار آغاز می‌شود که با احتساب 885 دلار هزینهٔ حمل تا مقصد، به 27,785 دلار می‌رسد. این یعنی هاچ‌بک داغ هیوندای از ولوستر پایهٔ 2 لیتری 8400 دلار و از ولوستر توربو 1500 دلار گران‌تر است. ولوستر N با این قیمت‌گذاری حتی از فولکس‌واگن گلف GTI با قیمت 27,310 دلار هم گران‌تر است.

Hyundai Veloster 2018 1 هیوندای ولوستر N،حتی گران‌تر از گلف GTI

اما در قبال این مبلغ، هیوندای به‌صورت استاندارد چراغ‌های LED، رینگ‌های 18 اینچی، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و کارپلی، سیستم صوتی اینفینیتی با هشت بلندگو و پدال‌های آلیاژی را ارائه می‌کند. برای تأمین نیرو نیز ولوستر N به یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 250 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور مجهز است که برای انتقال این نیرو به چرخ‌های جلو تنها یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی در نظر گرفته شده است.

Hyundai Veloster 2018 5 هیوندای ولوستر N،حتی گران‌تر از گلف GTI

اما کسانی که به قدرت بیشتری نیاز دارند می‌توانند با پرداخت 2100 دلار، پکیج N پرفورمنس را سفارش دهند. این پکیج قدرت پیشرانه را به 275 اسب بخار افزایش می‌دهد؛ اما علاوه بر افزایش قدرت، پکیج N پرفورمنس ویژگی‌های دیگری مثل سیستم اگزوز اسپرت، سیستم ترمز ارتقاءیافته با دیسک‌های 13.6 اینچی در جلو و 12.3 اینچی در عقب، رینگ‌های بزرگ‌تر 19 اینچی با لاستیک‌های پیرلی P Zero و دیفرانسیل لغزش محدود را هم به همراه دارد. در صورت سفارش این پکیج، قیمت ولوستر N به 29,885 دلار افزایش پیدا می‌کند.

Hyundai Veloster 2018 2 هیوندای ولوستر N،حتی گران‌تر از گلف GTI

ولوستر N اولین محصول بخش عملکردی N هیوندای در ایالات‌متحده محسوب می‌شود؛ اما این هاچ‌بک اسپرت کره‌ای در بازار آمریکا با رقبای سرسختی مواجه است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به هوندا سیویک Si و سیویک تایپ R، فولکس‌واگن گلف GTI و فورد فوکوس ST اشاره کرد. فروش ولوستر N از ماه آینده در نمایندگی‌های فروش ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما