هیوندای سانتافه N پرفورمنس، شاید آری، شاید هرگز!

0
(0)

هیوندای حتی هنوز به‌صورت کامل از چهارمین نسل شاسی‌بلند سانتافه رونمایی نکرده اما به لطف طراحان صنعتی دنیای خودرو می‌توانیم نسخه پرفورمنس این شاسی‌بلند 7 نفره را تصور کنیم! این برند کره‌ای با عرضه نسخه قوی‌تر i30 N حضور خود در بازار پرفورمنس ها را نیز اعلام کرده و البته بعد از آن نیز مدل ولوستر N را معرفی نموده است. تصاویر جاسوسی اخیر نشان می‌دهند که فست بک زیبای i30 نیز دارای نسخه N خواهد بود اما آیا یک شاسی‌بلند با این نشان هم تولید خواهد شد؟

1004 هیوندای سانتافه N پرفورمنس، شاید آری، شاید هرگز!

پاسخ این سؤال مثبت است زیرا رئیس بخش N آقای آلبرت بیرمن گفته که برنامه‌هایی برای عرضه مدل‌های N از کُنا و توسان وجود دارد. البته هنوز اولویتی برای این کار وجود نداشته و بنابراین احتمال عرضه آن‌ها در آینده نزدیک وجود ندارد. هنوز صحبت درباره عرضه نسخه N سانتافه بسیار زود است و شاید هم چراغ سبز تولید را بگیرد اما چیزی مشخص نیست.

1005 هیوندای سانتافه N پرفورمنس، شاید آری، شاید هرگز!

به هر حال فارغ از بحث تولید یا عدم تولید چنین مدلی، دیدن رندر جذاب هیوندای سانتافه N خالی از لطف نیست. در این تصویر می‌توانیم بدنه‌ای باابهت تر با عناصر آشنای آبی و قرمز را ببینیم. رینگ‌های بزرگ‌تر، ترمزهای بهبود یافته و کاهش ارتفاع خودرو نیز باعث شده‌اند این رندر جذاب‌تر شده و البته احتمال به حقیقت پیوستن خود را نیز کاهش دهد.

1006 هیوندای سانتافه N پرفورمنس، شاید آری، شاید هرگز!

اگر هیوندای بخواهد ما را سورپرایز کرده و سانتافه N را تولید کند قطعاً نیازمند چیزی بیشتر از قدرت 275 اسب بخاری مدل‌های N خواهد بود زیرا این‌ یک شاسی‌بلند بزرگ‌تر و سنگین‌تر است. باور بر این است مهندسان کره‌ای در حال کار بر روی پیشرانه بنزینی جدید تتا 3 هستند که قدرت 350 اسب بخاری خواهد داشت بنابراین احتمال قرار دادن آن در بطن سانتافه وجود دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما