معرفی هیوندای ولوستر N اسپورت جدید

0
(0)

اولین محصول هیوندای با برند N که برای بازار آمریکا تدارک دیده شده به‌صورت رسمی و پیش چشم اصحاب رسانه در پیست نوربرگ رینگ آلمان معرفی شد. هیوندای ولوستر N 2019 که اولین بار در نمایشگاه دیترویت 2018 معرفی شد پرفورمنس ترین خودروی تاریخ این شرکت در آمریکا خواهد بود. از آنجایی که فرایند توسعه این خودرو در مرکز تست نوربرگ رینگ هیوندای صورت پذیرفته بنابراین معرفی رسمی آن در جهنم سبز نیز سورپرایز کننده نیست.

1863 1024x683 معرفی هیوندای ولوستر N اسپورت جدید

نیروبخش این خودرو پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو است که از تکنولوژی تزریق مستقیم سود برده و قدرت تخمینی 275 اسب بخاری در دور 6 هزار را تولید می‌کند. گشتاور 352 نیوتون متری ولوستر N از دورهای 1450 تا 4700 پیشرانه در دسترس می‌باشد. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دستی با فواصل تعویض کوتاه و عملکرد هماهنگی دور پیشرانه متصل شده است. گیربکس یاد شده همچنین دارای حلقه‌های سنکرون پوشیده شده از کربن و متریال دنده تقویت‌شده‌ای است که باعث تعویض دنده‌های نرم‌تر و نیروی کمتر برای تعویض می شود.

1864 1024x683 معرفی هیوندای ولوستر N اسپورت جدید

این قوای محرکه با یک سیستم اگزوز فعال ترکیب می شود. اگزوز موردبحث صدای عصبی‌تری در حالت N رانندگی تولید می‌کند. همچنین یک رزوناتور صدای الکترونیکی وجود دارد که صدای طبیعی پیشرانه را افزایش می‌دهد. شاسی هیوندای ولوستر N جدید با اکسل به اصطلاح حس قدرت N بهینه شده است. به لطف طراحی ویژه، گشتاور پیشرانه توربوی این خودرو با نرمی و راندمان بالا به سطح زمین منتقل می شود. ژئومتری اکسل جلو نیز برای دقت بیشتر در هنگام خروج از پیچ بهینه شده درحالی‌که سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب خاص این خودرو بوده و استحکام بالاتری دارد.

1865 1024x576 معرفی هیوندای ولوستر N اسپورت جدید

سیستم تعلیق این خودرو که به‌صورت الکترونیکی کنترل می شود دارای حالت متمرکز روی پیست N و سیستم کنترل انتقال جرم است که دایو خودرو در زمان ترمز گیری را کاهش داده و کنترل حرکات بدنه را بهبود می‌بخشد. این خودرو همچنین به یک دیفرانسیل لغزش محدود با سیستم هدایت گشتاور مجهز شده است. هیوندای مشخصات فنی دقیق و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری ولوستر N را زمان نزدیک شدن به عرضه در نمایندگی‌های آمریکا اعلام خواهد کرد. ولوستر N از ماه سپتامبر و در کره روی خط تولید خواهد رفت و در سه‌ماهه پایانی سال جاری وارد بازار آمریکا خواهد شد. مشتریان خواهند توانست از بین چهار رنگ بدنه مشکی، سفید، قرمز و آبی یکی را انتخاب کنند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی نسل جدید آزرا برای سال 2017

0 (0) پس از انتشار تصاویر جاسوسی و چند اسکچ طراحی از نسل جدید هیوندای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای