اولین تصاویر جاسوسی از هیوندای الانترا الکتریکی

0
(0)

هیوندای با معرفی خودروی پرفورمنس ولوستر N در دیترویت همه ما را سورپرایز کرد اما با وجود تمرکز روی ارائه محصولات اسپورت، این خودروساز کره‌ای هنوز هم آینده کاراتر را فراموش نکرده است. آیونیک به زودی یک برادر سدان الکتریکی خواهد داشت. تصاویر جاسوسی جدید ثبت شده پیشنهاد می‌کنند احتمال عرضه الانترای الکتریکی وجود دارد.

989 اولین تصاویر جاسوسی از هیوندای الانترا الکتریکی

این الانترا از پوشش استتاری بسیار زیادی بهره برده و دارای برخی ویژگی‌ها می‌باشد که خبر از هویت الکتریکی آن دارد. برای نمونه رینگ‌های این خودرو در دیگر محصولات الکتریکی هیوندای دیده شده‌اند. همچنین عکاسان متوجه نبود خروجی‌های اگزوز در عقب شده‌اند اما با بررسی بیشتر می توان اگزوز مخفی ‌شده را در بخش پایینی گلگیر راست دید. شاید هم با خودرویی پلاگین هیبریدی طرف هستیم. هنوز به‌طور قطعی نمی‌توان اظهارنظر کرد.

990 اولین تصاویر جاسوسی از هیوندای الانترا الکتریکی

جدای از شاخصه‌های واضح یک خودروی الکتریکی برخی عناصر طراحی جدید نیز شاید در این خودرو بکار بروند. نمای جلو همان‌گونه که در تصاویر می‌بینید پوشش استتاری داشته و البته در مقایسه با مدل کنونی ظاهر منحصربه‌فردی دارد. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب نیز جدید هستند.

991 اولین تصاویر جاسوسی از هیوندای الانترا الکتریکی

این اولین باری است که چیزی درباره الانترای الکتریکی دیده و می‌شنویم بنابراین جزئیات زیادی از آن را در اختیار نداریم. اگر همه‌چیز همانند آیونیکی باشد که قدرت 118 اسب بخاری و محدود حرکتی 119 کیلومتری دارد، شاید الانترا رقابتی جالب با خودروهایی همچون نیسان لیف، شورولت بولت و تسلا مدل 3 داشته باشد. خب برای الآن هیوندای همچنان الانترا را با پیشرانه بنزینی عادی عرضه خواهد کرد. مدل استاندارد قدرت 128 اسبی داشته در حالی که نسخه پرچم‌دار اسپورت خروجی 201 اسبی دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

خودروهای خاص هیوندای توسان نایت

0 (0) با اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی مشکی 19 اینچی، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد هیوندای