کانسپت جدید هیوندای در نمایشگاه ژنو 2018

0
(0)

هیوندای قصد دارد در نمایشگاه ژنو 2018 محصولات زیادی را به همگان نشان دهد. اگرچه برخی از آن‌ها را قبلاً شناخته‌ایم اما این خودروساز کره‌ای گفته که محصولی کاملاً جدید را در سوئیس رونمایی خواهد کرد. اگرچه نمی‌دانیم چه چیزی در ژنو معرفی خواهد شد اما هیوندای تأیید کرده باید انتظار کانسپت جدید با زبان طراحی نوین این برند را بکشیم.

1126 کانسپت جدید هیوندای در نمایشگاه ژنو 2018

هنوز مشخص نیست این خودروی مفهومی چه فرم بدنه‌ای خواهد داشت. کوپه، کانورتیبل، سدان، استیشن، مینی ون، کراس اوور و…؟ نمی‌دانیم! اما صرف‌نظر از نوع خودرو می‌توان گفت هیوندای یک طراحی برجسته را بکار خواهد برد تا توجه همه افراد به محصول جدیدش معطوف شود. به طور حتم زبان طراحی، ابعاد، معماری و تکنولوژی این خودروی مفهومی در آینده به محصولات جدید هیوندای راه خواهند یافت.

1127 کانسپت جدید هیوندای در نمایشگاه ژنو 2018

این خودروساز علاوه بر کانسپت مورد بحث محصول الکتریکی جدید کنا را نیز به همراه چهارمین نسل سانتافه در ژنو 2018 حاضر خواهد کرد. شاسی‌بلند سلول سوختی جدید نکسو نیز برای اولین بار رونمایی اروپایی خود را خواهد داشت و البته نسخه‌های سفارشی جدیدی از i20، i20، i30 و توسان در این رویداد مهم به نمایش در خواهند آمد. همه‌ی این‌ها پیش درآمدی بر حمایت‌های مالی و اسپانسری هیوندای از جام جهانی روسیه می‌باشد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

منتظر طوفان هیوندای و جنسیس در سال جاری باشید!

0 (0) جنسیس GV80 مفهومی سال 2017 در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما